Den här låten betyder väldigt mycket för mig och har gjort sen jag hörde den för första gången för några månader sen. Jag har brottats ganska mycket med den fadersbild som jag har av hur en pappa ska vara och jag har under det här året fått landa i att Gud är den perfekta fadern. Att han är förebild för hur en pappa ska vara. Men jag har också fått landa i vem jag är, i min egen identitet. Och det är att jag är Hans. Gud är min Pappa och Hans älskar mig. Jag är Hans barn. Inget annat spelar någon roll. 
 
"You're a good good Father
It's who You are, it's who You are, it's You are
And I'm loved by You
It's who I am, it's who I am, it's who I am" 
 
Chris Tomlin, Good Good Father,

1 kommentarer

Liene Svärd

22 Apr 2016 17:01

Underbart :) jag har lärt mig samma saker under senaste året, mycket tack vare bibelskolan tror jag.

Kommentera

Publiceras ej