Idag tänkte jag utmana er lite! Jag skriver och skriver om mitt liv med Gud och hur mycket det påverkar mig tankemässigt. Jag förlitar mig på Gud i allt till 100 %. Från att gå ut med hunden till att köra mitt i natten med risk för vilddjur. Från att maten inte skall brännas vid till att göra ett val som påverkar hela livet.
 
Jag ber Gud om hjälp med allt möjligt genom dagen så nu tänkte jag utmana er att göra detsamma! 
 
Ta den här dagen, eller två eller tre eller varför inte en vecka och be Gud om hjälp. Om du har ett prov som du inte känner dig hundra på så be Gud att hjälpa dig. Eller om du lagar en maträtt för första gången och verkligen vill att den ska bli bra, så be Gud om hjälp. 
 
Jag utmanar er till att varje gång ett problem uppstår, det blir för många bollar i luften eller saker som du inte ser fram emot att möta eller en dag som inte blev den bästa - be Gud om hjälp. 
 
Så vågar du hoppa? 

Kommentera

Publiceras ej