Åh så otroligt vackert det är ute just nu!! 
 
 
 
 
I lördags vaknade vi upp och det första vi får ser är hur allt är vitt ute! Sedan dess har det varit minusgrader som gäller och jag har njutit till fullo av det vackra vinterlandskapet! Förutom kylan då...den kunde jag leva utan! Men som jag sa till Gud på vägen till stan idag - Om det krävs kyla för att skapa allt det här vackra så kommer jag öveleva den med! Och visst gjorde jag, efter 20 minuters promenad och hela kroppen bortdomnad så blev det faktiskt riktigt uppfriskande att vara ute och röra på sig! 
 
De senaste dagarna har jag spenderat med familj och vänner och vilat. Men idag satte allvaret igång igen och vid halv sju i morse så klev jag upp för att spendera dagen på kursen. Där hade vi inte allt för mycket att göra så en och en annan idé till bloggen kom allt upp. Sedan hade jag tänkte att skriva lite nu ikväll men en vän till mig kunde ses ikväll och det kunde jag verkligen inte, och ville verkligen inte, säga nej till då hon nästa vecka reser till Hawaii (!) och är borta i 2 hela månader!!  Och vi ses inte allför ofta så det var riktigt kul och mysigt att få träffa henne idag. Så nu har hon lovat att skicka vykort och sola åt mig med. Jag är ju inte alls avis eller något sånt... 
 
Men imorgon blir det återigen kursen till klockan 2 och sedan får jag se vad som sker. Hörde att mamma var sugen på att göra änglakola och det är jag med. Men en lugn kväll är kanske att vänta i morgon vilket resulterar i en kopp thé och bloggen. Sedan på onsdag väntar mitt allra sista pass på jobbet.
 
Men upp och duscha i morgon ska jag också göra så nu kallar sängen. 
 
Jag hoppas ni har det super bra vart ni än är och jag önskar er en underbart god fortsättning! Gud välsigne er! 
 
 

1 kommentarer

Erica

29 Dec 2014 22:12

Det var ett tag sen jag var här nu. Är lite dålig på att läsa alla bloggar ibland. Men blev lite nyfiken, vilken kurs är det du går? Vilket jobb ska du sluta på?

Kram!

Kommentera

Publiceras ej